Kopanj je eden najlepših osamelcev na Slovenskem, njegova zanimivost pa je tudi studenček, ki izvira 10 m nad nivojem kraškega polja. Studenček ima stalno vodo, ki ne presahne niti v največji suši. V ljudskem izročilu mu pripisujejo čudodelne učinke za zdravje oči. Zavetnica studenčka je lurška Mati božja, katere kip se nahaja v majhni kapelici nad njim.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 4. september 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 21. septembra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

1. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega peljemo po Adamičevi cesti, skozi vas Blato ter mimo Čebelarskega domu. Vzpenjajoča cesta nas vodi skozi gozd mimo Špaje doline (komunalna deponija)). Na grosupeljski krog se priključimo v točki 1, ki se nahaja pri odcepu, kjer se z leve strani priključi cesta s Spodnjega Brezovega. Pot nadaljujemo čez Peščenik in za vasjo skozi križišče naravnost (levo Višnja gora, desno Velika Loka). Vzpon nas pripelje skozi Kriško vas do razgledne točke, od koder je lep pogled na Grosupeljsko kotlino in Alpe v ozadju. Nadaljujemo do hotela na Polževem, ki je najvišja točka te etape (600 m). Sledi spust proti vasi Zavrtače, kjer na križišču pred vasjo zavijemo desno proti vasema Male Vrhe in Velike Vrhe. Za vasjo Velike Vrhe pred spomenikom NOB zavijemo desno na kolovozno pot, ki nas pripelje do križišča s cesto Krka - Grosuplje, kjer v točki 2 zavijemo desno in zapustimo grosupeljski krog. Cesta se počasi spušča proti vasi Luče. Nadaljujemo naravnost mimo vasi Lobček, od koder je čudovit pogled na Radensko polje ter razvaline gradu Boštanj in skozi Veliko Mlačevo proti izhodišču.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.