Na Kopanju stoji cerkev Marije Vnebovzete, ob njej pa se nahaja župnišče, v katerem je nekaj let otroštva preživel dr. France Prešeren. Njegov stric Jožef, vaški kaplan, je Franceta, preden je šel desetleten v šolo, vzel k sebi za pastirja. Mlademu Francetu je bila v veliko veselje bogata stričeva knjižnica, iz katere je jemal knjige, da jih je bral tudi na paši. France se je na Kopanju naučil brati in pisati.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 6. oktober 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 17. oktobra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

4. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega se odpeljemo po Adamičevi cesti v smeri Šmarje. Po 200 m zavijemo levo proti Brezju. Peljemo se čez železniško progo, desno mimo Sončnih dvorov, čez potok desno v vas Brezje. Na koncu vasi naravnost na kolovozno pot in na prvem odcepu levo proti Ponovi vasi. V Ponovi vasi desno po glavni cesti proti Mali Vasi, Št. Juriju do Škocjana. Pri gasilskem domu se v točki 4 priključimo grosupeljskemu krogu in nadaljujemo proti Turjaku, kjer zavijemo desno proti Ljubljani. Po treh kilometrih zapustimo glavno cesto in zavijemo desno proti Velikem Ločniku. V prvem križišču zavijemo levo in nadaljujemo čez vas Vrh nad Želimljami. Pred vasjo Gradišče nad Pijavo Gorico zavijemo levo proti glavni cesti, po kateri nadaljujemo do odcepa za Smrjene. Sredi vasi naravnost mimo vodnjaka, kjer v točki 5 zapustimo grosupeljski krog in se spustimo skozi Udje proti vasi Št. Jurij. Pred vasjo zavijemo levo in peljemo skozi Podgorico v Bičje. Sredi Bičja zapustimo glavno cesto in pri smetnjakih zavijemo rahlo levo na makadamsko pot. 200 m pred vasjo Sela zavijemo desno na kolovozno pot proti vasi Brezje in naprej proti izhodišču.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.