Na Kopanju stoji cerkev Marije Vnebovzete, ob njej pa se nahaja župnišče, v katerem je nekaj let otroštva preživel dr. France Prešeren. Njegov stric Jožef, vaški kaplan, je Franceta, preden je šel desetleten v šolo, vzel k sebi za pastirja. Mlademu Francetu je bila v veliko veselje bogata stričeva knjižnica, iz katere je jemal knjige, da jih je bral tudi na paši. France se je na Kopanju naučil brati in pisati.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 6. oktober 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 17. oktobra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

5. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega se odpeljemo v smeri Turjaka po Taborski cesti do mostu čez železniško progo, tu zavijemo desno in nadaljujemo po glavni cesti čez Ponovo vas in Malo vas do vasi Št. Jurij. Tam pri cerkvi zavijemo ostro desno proti vasi Udje in nadaljujemo vse do Smrjen. V vasi Smrjene se v točki 5, pri vodnjaku sredi vasi, priključimo grosupeljskemu krogu. Tu zavijemo desno proti Pijavi Gorici. Zavijemo desno na kočevsko cesto in po 200 m zavijemo desno proti vasi Drenik. Ob vznožju vzpona ne smemo zgrešiti odcepa za Gorenje Blato, kjer se po robu Barja pripeljemo do Gumnišča. Sredi vasi pri hišni št. 34 zavijemo desno navzgor proti cerkvi. Pri cerkvi zavijemo desno navzgor in se nato spustimo proti vasi Glinek. Na začetku vasi levo in skozi vas Klanec v Škofljico. Prečkamo železniško progo in na prvem križišču zavijemo desno proti Grosupljem. Po prehodu železniške proge in prevoženih 200 metrih zavijemo levo, nato naravnost pod viaduktom Reber mimo peskokopa in preko najhujšega vzpona grosupeljskega kroga na Pleše. Na začetku vasi, v točki 6 zapustimo grosupeljski krog in se spustimo desno skozi Zacurek v Šmarje Sap. V križišču pred nadvozom čez avtocesto nadaljujemo naravnost, skozi Podgorico in do križišča, kjer zavijemo desno ter po 200 m levo proti Paradišču. Nadaljujemo pod avtocesto in nato levo vzporedno z avtocesto, mimo vasi Hrastje. Po kratkem spustu nas čaka še kratek vzpon. Tik pred vrhom, na koncu vasi Hrastje, zavijemo desno na gozdno pot in po njej do naselja. Na križišču zavijemo levo in se spustimo proti izhodiščni točki.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.