Tabor Cerovo je bil zgrajen konec 15. stoletja na razgledni vzpetini. Obzidje okoli cerkvice sv. Nikolaja so zgradili okoliški kmetje, da bi se zavarovali pred turškimi vpadi na slovensko ozemlje.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 6. oktober 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 17. oktobra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

6. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega se odpeljemo po Adamičevi cesti v smeri Višnje Gore. Po 200 metrih zavijemo levo na Ljubljansko cesto, v smeri avtoceste. V križišču nasproti bencinskega servisa ÖMV zavijemo levo ter po 100 m še enkrat levo in takoj desno mimo hotela Kongo. Nadaljujemo vzporedno z avtocesto mimo vasi Hrastje proti Cikavi. V Cikavi levo preko glavne ceste do konca in desno preko železniške proge v Šmarje Sap. V Šmarju Sap zavijemodesno pred cerkvijo Marijinega rojstva. Ko prečkamo avtocesto, ne smemo zgrešiti odcepa za Zacurek. To je druga cesta levo takoj za nadvozom (levo mimo kozolca). Nadaljujemo naravnost  ter se povzpnemo do vasi Pleše. Na začetku vasi se v točki 6 priključimo na grosupeljski krog. Zavijemo desno in sredi vasi se držimo desno navzgor. Mimo stiskalnice grozdja nas pot pripelje do nabožnega znamenja, kjer izberemo srednjo od treh poti. Gozdna pot nas pripelje do Repč. V vasi navkreber in naprej proti Zg. Slivnici. V naslednjih dveh križiščih zavijemo levo in se povzpnemo do vasi Mali Lipoglav. V vasi desno, kjer kmalu prispemo na najvišjo točko naše etape (540 m). Sledi spust do križišča in točke 7 (avtobusna postaja), kjer zavijemo desno in zapustimo grosupeljski krog. Nadaljujemo mimo vasi Dole pri Polici desno v dolino, še enkrat desno in nato levo proti Polici. Malo pred vrhom prečkamo avtocesto in na prvem odcepu zavijemo desno proti Zgornjim Duplicam in po 200 m še enkrat desno v dolino. Za vasjo sledi spust, nato pod avtocesto, desno proti Jerovi vasi in izhodišču.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.