Območje Radenskega polja je naravni in kulturni biser, ki je v svoji sedanji biološki pestrosti nastajal v tisočletnii interakciji narave in ljudi. Razprostira se na dobrih 4 km² in je najmanjše med devetimi izrazitejšimi kraškimi polji v Sloveniji.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 6. oktober 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 17. oktobra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

7. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega se odpeljemo po Adamičevi cesti v smeri Višnje Gore. Pri grosupeljski tržnici (fontana) zavijemo levo preko Grosupeljščice in naprej do bencinskega servisa ÖMV, kjer zavijemo desno in preko avtoceste. Takoj za spustom z nadvoza zavijemo levo strmo navzgor proti gostilni Kramar. Nadaljujemo čez Zgornjo Slivnico do vasi Mali Lipoglav, kjer zavijemo desno. Sledi spust do križišča in točke 7 (avtobusna postaja), kjer se priključimo grosupeljskemu krogu. Nadaljujemo s spustom levo proti Ljubljani. V križišču pri Ipavcu zavijemo desno in preko mostu navzgor proti Javorju. Na koncu vasi zavijemo desno, po kostanjevi poti navzdol proti Ravnemu Brdu. Sledi vzpon mimo Teličarja in nato levo navzdol proti Ravnemu Brdu ter pred vasjo levo do glavne ceste za Trebeljevo. Zavijemo desno in se vzpnemo proti vasi Veliko Trebeljevo. Na začetku vasi zavijemo desno in se preko vasi vzpnemo proti Malemu Vrhu. Po vzponu, na prvem križišču, zavijemo ostro desno navzgor. Tu v točki 8 (pri tabli s turističnimi oznakami) zapustimo grosupeljski krog. Po 200 m vzpona, kjer je najvišja točka etape (650 m) zavijemo levo navzdol proti Grosuplju. Sledi spust do vasi Kožljevec, na koncu vasi desno proti Stari vasi, nato levo in naravnost do križišča za Grosuplje. V križišču desno in naprej mimo ÖMV do izhodišča.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.