Kopanj je eden najlepših osamelcev na Slovenskem, njegova zanimivost pa je tudi studenček, ki izvira 10 m nad nivojem kraškega polja. Studenček ima stalno vodo, ki ne presahne niti v največji suši. V ljudskem izročilu mu pripisujejo čudodelne učinke za zdravje oči. Zavetnica studenčka je lurška Mati božja, katere kip se nahaja v majhni kapelici nad njim.
Slika v živo s Tabora Cerovo

odmevi logo

Navodila za dopisovalce

Cenik oglaševanja

Cenik novinarskega in ostalega dela

Rok za oddajo prispevkov in oglasov je 4. september 2017. Posredujete jih lahko na odmevi@grosuplje.si ali na grosupeljski.odmevi@gmail.com. Naslednja številka Grosupeljskih odmevov izide predvidoma 21. septembra.

DOSN 2015   2020   naslovnica

zlati kamen 2017

Mladim prijazna obcina logo

logo podlage2

cista krka

8. etapa

Opis kolesarske poti:

Iz središča Grosupljega se odpeljemo po Adamičevi cesti v smeri Višnje Gore. Pri grosupeljski tržnici (fontana) zavijemo levo preko Grosupeljščice in naprej do bencinskega servisa ÖMV, kjer zavijemo desno ter preko avtoceste. Pot nas nato vodi desno skozi Staro vas na Polico. Vzdolž avtoceste nato nadaljujemo do križišča, kjer zavijemo levo pod avtocesto in nadaljujemo po glavni cesti skozi vas proti Kožljevcu. Vzpon in spust nas pripeljeta do odcepa za Kožljevec, kjer zavijemo desno in nadaljujemo z vzponom proti Malemu Vrhu. V križišču pod vasjo zavijemo desno navzdol in po 200 m se v točki 8 (pri tabli s turističnimi oznakami) priključimo grosupeljskemu krogu. Nadaljujemo naravnost proti Leskovcu. 700 m za vasjo (takoj za gozdom) ne smemo zgrešiti desnega odcepa za Gorenje Brezovo. Pred vasjo, v prvem križišču zavijemo levo in po 30 m desno na gozdno pot proti Blečjemu vrhu. Skozi vas se spustimo na Polico, kjer zavijemo levo, nato desno pod avtocesto in v križišču levo proti Spodnjem Brezovem. Pred vasjo, pri kozolcu, zavijemo desno preko avtoceste v vas. Tu ne smemo zgrešiti odcepa sredi vasi, kjer zavijemo desno navzgor proti Peščeniku. Sledi kratek vzpon, nato spust do križišča z glavno cesto, tu zavijemo desno in v točki 1 zapustimo grosupeljski krog. Mimo komunalne deponije Špaja dolina se spustimo proti Grosuplju. Po 2 km spusta ne smemo zgrešiti desnega odcepa za Spodnje Duplice. Nadaljujemo skozi vas, nato levo (ne pod avtocesto) ter skozi Jerovo vas do izhodišča.

GPS podatke za pot si lahko naložite iz Geopedije na tej povezavi.

Občina Grosuplje
Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje

© 2011 - 2016 Grosuplje, vse pravice pridržane. Izdelava Degriz.