V prizadevanjih za trajnostno mobilnost
Uvedba območnega plačilnega sistema je potnikom iz primestnih občin, med njimi tudi potnikom iz občine Grosuplje, omogočila cenejša potovanja. Dodana vrednost poenotenega plačilnega in območnega sistema sta tudi terminska vozovnica, s katero lahko potniki prestopajo v vseh območjih neomejeno in vrednostna vozovnica, s katero lahko potniki prestopajo na vse mestne in integrirane linije v roku 90 minut brez doplačila.
Z uvedbo območnega plačilnega sistema v treh območjih mreže linij LPP potniki iz primestnih območij danes za prevoz na mestnih, podaljšanih mestnih in integriranih linijah na poti v Ljubljano in nazaj domov plačujejo manj kot so plačevali v preteklosti na isti relaciji na medkrajevnih linijah.
Pred uvedbo območnega plačilnega sistema je potnik, ki je potoval na primer iz Grosupljega v Ljubljano z medkrajevnim avtobusom, najprej kupil mesečno vozovnico za potovanje iz Grosupljega v Ljubljano, nato pa je kupil še vozovnico za mestni potniški promet, ko je želel potovati znotraj Ljubljane.
Danes je potnikom omogočeno potovanje z enotno terminsko vozovnico v treh območjih, z usklajenimi voznimi redi z medkrajevnim prometom in za nižjo ceno. Prav tako lahko potniki pri ugodnejšem plačilu enkratnega potovanja z vrednostno vozovnico prestopajo na vse mestne, podaljšane mestne in integrirane linije v roku 90 minut, brez doplačila.
Tabela: Primerjava cen pred in po uvedbi območnega plačilnega sistema
Potniki so prednosti integriranih linij dobro sprejeli, kar se kaže v porastu potovanj. Dober pokazatelj je prav linija 3G, kjer smo od 1. 9. 2010 do 31.8.2011 beležili 382.000 potovanj. Od 1. 9. 2011 pa do 31. 8. 2012 pa se je število potovanj povečalo na 528.000, kar pomeni, da smo zabeležili 38,2% povišanje števila potovanj.
Razvoj poenotenega plačilnega in območnega sistema je rezultat dobrega sodelovanja Mestne občine Ljubljana s primestnimi občinami Brezovica, Grosuplje, Ig, Medvode, Škofljica, ki so prepoznale prednosti in zagotovile podporo ter tudi same pozvale občane primestnih občin k čim bolj pogosti uporabi mestnih avtobusov in zniževanju uporabe osebnih vozil, kar je izrednega pomena za okolje.