UČINKOVITO REŠEVANJE REKLAMACIJ
Lokacija: Spletno izobraževanje (ZOOM)
Ali veste, kakšna so vaša in kupčeva prava pri reklamacijah? Na strokovnem predavanju boste spoznali ključne razlike med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki ter kdaj jih kupci lahko uveljavljajo.
- Kako ravnati pri reklamacijah fizičnih in pravnih oseb?
- Kakšne so zakonske obveznosti in pravice podjetja?
- Praktični primeri za hitro in zakonito reševanje reklamacij.
Predavanje obravnava različne reklamacijske zahtevke, s katerimi se srečujejo podjetniki. Obravnavali bomo zahtevke s področja potrošniške zakonodaje, kamor sodita jamstvo za skladnost blaga in garancija, nato pa nadaljevali z zahtevki s področja poslovanja B2B, kjer se poslušateljem predstavi institut pravne napake.
Predavanje zajema:
- informacije o tem kateri zahtevki zavezujejo določena podjetja in kako jih prepoznati,
- kako voditi reklamacijske postopke in o čem informirati posameznike, ki so podali reklamacijo,
- pregled konkretnih primerov in predstavitev načinov reševanja.
CENA PREDAVANJA:
- za člane OOZ Grosuplje: 50 EUR + DDV
- za obrtnike iz občine Grosuplje in Dobrepolje: 70 EUR/osebo + DDV
- za vse ostale: 90 EUR/osebo + DDV
O IZVAJALCU: Consilium, pravno svetovanje
Predavanje vodi Ana Antunićević, mag. prava, ki je pravnica, speciallizirana za področja varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pogodbenih razmerij, interne ureditve podjetja in kadrovske zadeve. Z veseljem pa se loti tudi izzivov iz drugih področij gospodarskega prava. Svoje veščine in izkušnje je pridobivala v odvetništvu, sedaj pa strankam svetuje v lastni pisarni. Njena posebnost je njen pogled na pravo, saj verjame, da je pravno svetovanje poseben odnos, katerega temelj je medsebojno zaupanje. Zato pri svojem delu na prvo mesto postavlja strokovnost, transparentnost in razumevanje.