Zanimiv nabor podjetniških idej prinaša tudi peta skupina PONI LUR
V okviru projekta Podjetno nad izzive v Ljubljanski urbani regiji (PONI LUR), ki ga izvaja Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRA LUR), je usposabljanje uspešno zaključila že peta skupina udeležencev. Tokrat so v ospredju izdelki in storitve, namenjeni lepoti in modi, izobraževanju, pa tudi zabavi.
Iva Herman je glasbena pedagoginja, ki jo je že kot deklico navduševalo vse, kar je povezano z umetnostjo – glasba, ples, knjige, risanje, neskončna domišljija. Po letih poučevanja v glasbeni šoli in dela z otroki se je odločila, da je čas za njeno samostojno pot. Združila je ljubezen do otrok, glasbe in risanja in tako so nastali izdelki – Jollie Bluebear. Ena izmed Ivinih zbirk ilustracij je tudi Jollie Musicians, katere glavni cilj je popularizacija klasične glasbe in glasbil. V času sodelovanja v projektu je tako nastala glasbeno-edukativna zbirka slikanic Skrivnost violinskega ključa.
Barbara Marić se je po 15 letih dela v šolstvu, odkrivanja popotniških kotičkov sveta in vodenja skupin po svetu odločila stopiti na svojo podjetniško pot. V tujini se je seznanila z novimi idejami, metodami dela in pristopi, ki jo bogatijo v vsakdanjem življenju. Po poklicu je specialna pedagoginja in delo z osebami s posebnimi potrebami jo je preko izkušenj pripeljalo do podjetniške ideje Gozdne čarovnije, v okviru katere nudi številne delavnice zdravilnih učinkov narave za otroke in odrasle.
Nežka Pori je magistrica zakonskih in družinskih študijev z zaključenim podiplomskim študijem izpopolnjevanja iz zakonske in družinske terapije, za katero psihoterapija ni zgolj poklic, temveč je poslanstvo in način življenja. Od tu tudi odločitev, da se bo poleg izvajanja individualnih, partnerskih in družinskih terapij posvetila tudi zvezkom s psihološkimi vajami za vsakdan. Vse njene terapije imajo tudi dobrodelno noto, saj bo del zneska namenila dobrodelni organizaciji – ETW (Embracing the world).
Maruša Tušar se je kot ljubiteljica klekljanja in tudi odlična klekljarica odločila na trgu predstaviti z ročno klekljanim nakitom, ki nastaja pod blagovno znamko Twine. Pod njenim okriljem nastajajo trajnostni, modni in luksuzni kosi nakita, ki bodo pritegnili predvsem tiste, ki jim veliko pomenita lepota, izvirnost in ohranjanje tradicije. Njihova posebnost je, da so obdelani s posebnim postopkom galvanizacije z zlatom, kar jim dodaja še posebno vrednost.
Nika Klinec je že od nekdaj ustvarjalka in kreativka. Pred štirimi leti se je zaljubila v izdelavo nakita iz srebra in od takrat naprej s svojim unikatnim stilom oblikovanja kreira zgodbe iz srebra pod svojo blagovno znamko Nika Klinec Jewelry – NKJ. NKJ je trajnostna znamka nakita, saj je narejen iz recikliranega srebra, embalaža je proizvedena iz recikliranih materialov v Sloveniji, to pa izdelujejo osebe s posebnimi potrebami iz VDC Tončke Hočevar.
Slađana U. Šimunac je ljubezen do kvačkanja podedovala po babici, ki je bila najbolj znana pletilja v mestu. Prvič je kvačko v roke prijela pri šestih letih in vse do danes kvačka, je tudi izvrstna šivilja. Ker je v zadnjih letih trend kvačkanja v porastu, se je odločila združiti svoji ročni spretnosti in tako so nastale unikatne, ročno izdelane torbice višjega cenovnega razreda pod imenom Kročeta, ki so nenavadne prav zaradi kombinacije materialov in tehnik. Za ekskluziven in unikaten izgled kombinira različne barve prej in veganskih materialov visoke kakovosti, dodatke iz bambusa in lesa ter pozlačeno logo ploščico.
Ana Ušeničnik se bo na trgu kozmetičnih izdelkov predstavila z blagovno znamko Envy Skin, v okviru katere bo nudila različne pakete vlažilnih mask in obližev za obraz z vključenimi navodili za izvajanje obrazne joge za še večji učinek. Blagovno znamko je razvila v želji pomagati ženskam, da se boljše počutijo v svoji koži, tudi dobesedno.
Tamara Smonker se že od malih nog navdušuje nad borilnimi veščinami. Ljubezen do teh se je začela z gledanjem UFC borb, nadaljevala z obiskovanjem številnih borilnih klubov po svetu ter s treningi z znanimi borci kot je Alistari Overeem. Poleg tega pa je pridobivala številne trenerske in poslovne izkušnje tudi na področju aerobnih treningov v priznanih vadbenih centrih v Novi Zelandiji, Los Angelesu in Miamiju. Njena poslovna ideja o certificiranem tečaju SHAPEBOXING ter Gibalni Kliniki izhaja iz JING JANG filozofije, ki ponazarja zunanjo in notranjo moč.
Vid Čarman je sicer edini moški predstavnik v tokratni skupini, je pa zato razvil kar dve ideji. Prva je izbirni predmet Elektronika z robotiko v osnovnih šolah, ki ga je pilotno v lanskem šolskem letu že uspešno izvedel na Osnovni šoli Polhov Gradec. Informacija, da je kar tretjina učencev, ki so v pilotnem šolskem letu obiskovali izbirni predmet, za Božička dobila spajkalnik, mu predstavlja pravo motivacijo za nadaljnje delo. Druga njegova ideja pa je namenjena malce starejšim »otrokom«. Gre namreč za novo »pivsko« družabno igro Shots & Ladders, s katero se Vid trenutno poteguje za sredstva na platformi Kickstarter.
Podrobnejše predstavitve udeležencev pete skupine in njihovih poslovnih idej si lahko ogledate na: https://rralur.si/projekti/poni-lur/podjetniske-ideje-5-skupina-poni-lur/.
To odlično priložnost bo sicer do konca projekta dobilo še 22 posameznikov. S 1. septembrom je z delom pričela že šesta skupina, razpis za zadnjo, sedmo skupino, pa bo predvidoma objavljen konec letošnjega leta.
Na RRA LUR pa v tem času že potekajo intenzivna prizadevanja, da se bo ta uspešen projekt lahko izvajal tudi v programskem obdobju 2021 - 2027.
Jana Roštan